Zaloguj
Baza wiedzy:
Rozwiązywanie problemów z CheckPoint VPN Capsule
Utworzone przez Wawrzyniak Artur, Edytowane przez Wawrzyniak Artur on 10-02-2021 09:47:53
Znane problemy z CheckPoint Capusle VPN:

1. Błędy związane z certyfikatem uwierzytelniającym systemu hellfire.put.poznan.pl

Rozwiązanie: Należy usunąć wykorzystywane dotychczas połączenie VPN i utworzyć nowe ze zmienioną nazwą zgodnie z
https://instrukcje.put.poznan.pl/konfiguracja-klienta-vpn-poprzez-check-point-capsule-vpn-w-systemie-operacyjnym-windows-10/
lub
https://instrukcje.put.poznan.pl/konfiguracja-klienta-vpn-poprzez-check-point-capsule-vpn-w-systemie-operacyjnym-windows-10-bez-korzystania-ze-sklepu-microsoft-store/

2. Błędy związane z brakiem możliwości połączenia się z usługą VPN takie jak:
"The remote access service IP configuration is unusable",

Rozwiązanie:

Wejść w menedżer urządzeń -> rozwinąć listę "karty sieciowe" -> kliknąć prawym przyciskiem myszy na " WAN Miniport (IP)" i wybrać "Odinstaluj urządzenie"
Tą sama czynność powtórzyć przy "WAN Miniport (IPv6)" oraz "WAN Miniport (PPTP)" , następnie otworzyć zakładkę "Akcja" i "Skanuj w poszukiwaniu zmian sprzętu", jak już system doda/zainstaluje urządzenia to proszę o usunięcie starej konfiguracji VPN i dodanie nowej.

Comments (0)
Centralny Punkt Obsługi Zgłoszeń